Tooted puuduvad

Kinnitamiseks Saatmine
0,00 € Kokku:

Kassasse

Toode on edukalt lisatud ostukorvi
Kogus
Kokku:
Teie ostukorvis on 0 toodet. Teie ostukorvis on üks toode.
Kokku tooteid:
Postikulu kokku:  Kinnitamiseks
Kokku:

E-pood Kruvi.ee müügitingitused

Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad Kruvi.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Swedinvest OÜ (edaspidi Kruvi.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kruvi.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.

  3. Veebipood Kruvi.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Kruvi.ee.

Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes Kruvi.ee toodud hinnad sisaldab käibemaksu 20%.

  2. Veebipood Kruvi.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mis kajastatakse veebilehel Kruvi.ee.

  3. Hind ei sisalda transporti, kui ei ole märgitud teisiti. Klient võib tellida transpordi Kruvi.ee vahendusel.

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

  2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.

  3. Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt (külalisena) või püsikliendina.

  4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnita tellimusˮ. Seejärel saadetakse teie e-mailile arve või pakkumine.

  5. Täitke andmete ja tellimuse kinnitamise leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

  6. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse E−R 9.00−18.00. L-P Kokkuleppel

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Kruvi.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Kruvi.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood Kruvi.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 14 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Kruvi.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks logistikapartneritele või toob kohale oma transpordiga.

  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Swedinvest OÜ pangakontole.

  3. Kauba kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel esitada tõele vastavad ning kehtivad andmed.

  4. Veebipood Kruvi.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Kruvi.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

  5. NB! Kui programm pakub "TASUTA TRANSPORT", siis kaup tuuakse kohale tasuta, kauba tagasisaatmine või kordustranspordi tellimine on tasuline!

Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

  2. Kauba osaline tagastamine ei ole reeglina lubatud.

  3. Tagastamisõigus ei kehti toodete puhul, mis ei ole Kruvi.ee kaubavalikus või on valmistatud eritellimusel ning asjadele, mida on kasutatud.

  4. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus vabas vormis ning saata see Kruvi.ee e-mailiaadressile.

  6. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

  7. Veebipood Kruvi.ee tagastab kauba maksumuse avalduse kättesaamisel tarbijale mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Vääramatu jõud

  1. Veebipood Kruvi.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Kruvi.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

  1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

  2. Veebipoel Kruvi.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami- ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

  3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

  4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel Kruvi.ee

  5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

  1. Veebipood Kruvi.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe nädala jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Kruvi.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

  3. Veebipood Kruvi.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

  4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@Kruvi.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

  5. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

  6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.